Bezorgen & afhalen

Wat is de levertijd?
Beautanic Lifestyle streven naar een levertijd van maximaal 2 werkdagen. Het weleens uitwijken door de drukte van PostNL, waardoor de zending langer onderweg kan zijn dan normaal. Is je bestelling na 5 dagen nog niet bezorgd? Neem dan contact met ons op.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Beautanic Lifestyle maakt gebruik van verzending per PostNL. Nadat jouw bestelling verzonden is, ontvang je een mail met jouw Track & Trace informatie.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker. Je kunt je bestelling ophalen bij de kwekerij. Onze kwekerij is van maandag tot en met vrijdag geopend van 9:00 - 16:00 uur. Je kunt in het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling wilt afhalen.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn € 5,95. Bij een orderbedrag meer dan € 19,99, dan zijn de bezorgkosten gratis.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt per mail nadat jouw bestelling is verzonden een Track & Trace. Je vindt in deze mail de verzendstatus en zien wanneer je pakket wordt bezorgt.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Wat vervelend. Als je een verzendbevestiging ontvangen hebt met Track & Trace informatie kun je deze checken via de website van PostNL. Heb je vragen over de status van jouw bestelling? PostNL is bereikbaar om je vragen te beantwoorden.

Hoe wordt mijn order onbeschadigd geleverd?
De planten worden ter bescherming van het blad en de vulkaankorrels verpakt in gerecycled plastic. Vervolgens gaat de plant in een speciaal ontworpen doos, waar deze veilig in vervoerd kan worden. Wanneer je naast de plant ook een passende sierpot besteld, zal deze in een aparte verpakking worden toegestuurd. Bij ontvangst kunt u de plant in z'n geheel (met pot en al) overzetten in de sierpot. Dit is wel zo makkelijk. 

Wat moet ik doen als een product beschadigd is tijdens de levering?
Het kan helaas weleens voorkomen dat je product een beschadigd oploopt tijdens de transport. Uiteraard kan jij daar niks aan doen. Stuur daarom een mail naar info@beautanic.nl of een bericht via WhatsApp met jouw ordernummer en de foto van de beschadiging. We nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken naar passende oplossing.

Ik heb een klacht over de bezorging.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de bezorging. PostNL is bereikbaar voor jouw klacht. Kom je er niet uit met PostNL, neem dan contact op.

Zijn er ook fysieke verkooppunten?
Naast de webshop, kun je ook jouw hydroplant en producten kopen bij een van de aangesloten tuincentrums. Bekijk hier om te kijken voor de dichtstbijzijnde tuincentrum bij jou in de buurt.

Ga terug