Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
We hebben een breed assortiment aan grote, groene planten. Alle planten worden standaard geleverd in een Beautanic Hydropot met watermeter. Alle planten die we verzenden zijn verkrijgbaar met een passende ompot. Deze kun je selecteren in combinatie met jouw product op de productpagina. Plaats jouw bestelling door je gegevens in te vullen en de betaalmogelijkheid te selecteren. Wanneer je bestelling geslaagd is, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra de betelling is ingepakt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Neem contact met ons op via de mail of WhatsApp en we controleren in ons systeem of jouw bestelling goed is doorgekomen. Check ook je spambox; dit is een extra beveiligde map in je
mailbox.

Kan ik ook Beautanic Lifestyle producten bestellen voor een ander?
Jazeker, de ontvanger zal ontzettend verrast zijn met haar nieuwe Beautanic huisgenoot. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling het verzendadres van de ontvanger invullen. Let er wel op dat je alleen het verzendadres van de ontvanger invult, niet het factuur- en e-mailadres.

Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te annuleren of aan te passen tot de eerst volgende werkdag om 8:00. Geef je annulering of aanpassing met ordernummer door via info@beautanic.nl of per WhatsApp samen met je ordernummer.

Ik heb een klacht over mijn bestelling.
Vervelend dat je bestelling niet naar wens is. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via info@beautanic.nl of stuur een bericht via WhatsApp.

Ga terug